płaski brzuch
Odchudzanie

Nadmierne tycie: dieta odchudzająca, plan treningowy, suplementacja

Nadmierne tycie to problem, który dosięga około 40% populacji. Główną przyczyną takie stanu rzeczy jest siedzący tryb życia i nieprawidłowa dieta. Jak poradzić sobie z nadmiarem zbędnych kilogramów w krótkim czasie? Jak schudnąć w miesiąc?

Odpowiedź na powyższe pytanie jest banalnie prosta – po prostu zmienić swój tryb życia na zdrowszy i bardziej zbilansowany. Poniżej prezentujemy zestawienie dietetyczne i plan treningowy na miesiąc.

Dieta odchudzająca (wielkość porcji należy ustalać w oparciu o generowane zapotrzebowanie)

Śniadanie Jaja ugotowane na twardo, pieczywo żytnie, pomidor
II Śniadanie Ryż brązowy, pierś z kurczaka, surówka z marchwi
Obiad Filet z dorsza, gotowane ziemniaki, surówka z białej kapusty
Podwieczorek Koktajl owocowy, jogurt naturalny
Kolacja Serek wiejski light, pieczywo żytnie

Powyższy jadłospis można z powodzeniem stosować u osób z każdą nadwagą. Oczywiście, produkty można różnicować. Należy jednak pamiętać o kilku kluczowych zasadach, a mianowicie:

  1. Dieta i poszczególne posiłki muszą być zbilansowane.
  2. Pory posiłków muszą być stale, z uwzględnieniem:
  1. Pory kolacji (do 3 godzin przed snem)
  2. Pory śniadania (do 1 godziny po przebudzeniu)
  1. Danie powinny być gotowane i pieczone (nie smażymy!)
  2. Minimalny udział wody w diecie to 2 litry.
  3. Dieta powinna być urozmaicona.

Plan treningowy (dla osób o średnich zdolnościach motorycznych)

Plan zakłada trzy treningi w tygodniu (czterotygodniowa rozpiska).

Tydzień I
Poniedziałek Jazda na rowerze (25 minut) o średniej intensywności.
Środa Jazda na rowerze (40 minut) o średniej intensywności.
Piątek Bieg w tempie truchtu (25 minut).
Tydzień II
Poniedziałek Bieg w tempie truchtu (35 minut).
Środa Interwały: szybka jazda na rowerze (1 min)/średnio intensywna jazda (14min) x 4
Piątek Bieg w umiarkowany tempie (40 minut).
Tydzień III
Poniedziałek Aerobik z hantlami (10 min), Jazda na rowerze (40 minut).
Środa Aerobik typu hi-low (30 minut).
Piątek Ćwiczenia siłowe o średniej intensywności (duża liczba powtórzeń/małe obciążenie).
Tydzień IV
Poniedziałek Jazda na rowerze o średniej intensywności (60 minut).
Środa Bieg w normalnym tempie (45 minut).
Piątek Aerobik typu hi-low (30 minut).

Suplementacja na odchudzanie: poznaj Green Barley Plus

Zielony jęczmień to środek, który występuje w formie zmikronizowanego proszku lub tabletek. Jego wielka efektywność to zasługa bogactwa w błonnik – substancje niepodlegającą trawieniu w organizmie. Ponadto, zielony jęczmień zawiera wiele witamin, minerałów oraz jest doskonałym źródłem beta-karotenu.

Skuteczność zielonego jęczmienia jeśli chodzi o odchudzanie i oczyszczanie organizmu z toksyn została potwierdzona wieloma badaniami klinicznymi. Co do tego, że jest to preparat efektywny nie ma żadnych wątpliwości.

Jeśli chcą dowiedzieć się Państwo więcej na temat tego środka, zapraszamy na bloga: blogeraska.pl.

Zielony jęczmień – opinie

Potwierdzeniem efektywności zielonego jęczmienia są liczne pozytywne opinie na temat tego środka. Użytkownicy chwalą go sobie przede wszystkim za szybkość działania, brak efektu jojo oraz pełne bezpieczeństwo stosowania.

Poniżej prezentujemy kilka opinii naszych czytelników i nie tylko:

Trudno doszukiwać się jakichkolwiek wad tego produktu. Naprawdę efekt redukcji zbędnych kilogramów jest jak najbardziej odczuwalny. Polecam!”

Zastosowałam zielony jęczmień w celu poprawy pracy układu jelitowo-żołądkowego. W zasadzie – nie mam zastrzeżeń. To co zapewnia producent otrzymałam. A dodatkowy skutek uboczny w postaci minus dwóch kilogramów – całkiem przyjemny”

Warto! Jak najbardziej warto postawić właśnie na zielony jęczmień. Produkt jest mega skuteczny jeśli chodzi o odchudzanie – schudłem sześć kilogramów w jeden miesiąc. Rewelacja.”

Podsumowanie

W dzisiejszych czasach wiele osób nie dba o to, co je. Korzystamy z restauracji typu „fast-food”, pijemy niezdrowe gazowane napoje, nie jesteśmy regularni. To wszystko przyczynia się do występowania dolegliwości i dyskomfortu trawiennego. Nierzadko skutkuje również nadwagą.

O optymalną pracę układu trawiennego i jelitowego można zadbać poprzez wykorzystanie odpowiednich suplementów diet. W tej kategorii produktów, na szczególne wyróżnienie zasługuje zielony jęczmień – preparat, który jest prawdziwym HIT-em zza oceanem.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *